SalesSalsa – Wie is wie?

Frank_Bergkamp_SalesSalsa
Frank Bergkamp (1963) Marketing & Sales activator sinds 1987. Begon zijn loopbaan als verkoper bij Veenman kantoormachines om vervolgens enkele jaren te werken bij WEDA Marketing & Advertising. Startte in 1990 samen met Huib Volker zijn bureau voor Business to Business marketing , VolkerBergkamp. Begon daarnaast Stratim Interactive en was tot en met 2010 directeur/eigenaar van LIFT Marketing en LIFT Interactief. Creativiteit en onderscheidend zijn met de Paarse Koe is kenmerkend voor zijn ondernemersstijl. ‘Succes vind je buiten je comfortzone en aan veranderen zitten geen risico’s, aan stilzitten wel’ is zijn motto. En, ‘De goede verkoper helpt zijn klant goed in te kopen’. “Frank is creative and knows what the market thinks and how to reach their intrests. View our website for the result, www. Ekwadraat.com” Douwe Faber, CEO Ekwadraat – architects of the sustainable chain

 
Tom_Kuipers_web Tom Kuipers (1968) Ruim 20 jaar ervaring in sales & marketing. Werkte in de biotechnologie (Invitrogen), zakelijke dienstverlening (AEGON) en volkshuisvesting (Nieuw Wonen Friesland). Altijd vanuit het perspectief dat bijzondere dingen durven doen een kansrijke route is naar (verkoop)succes. Sinds 2006 zelfstandig ondernemer. Eerst onder de naam Marketingdaden en sinds 2011 binnen SalesSalsa. Gedreven en met de ambitie om het succes van de bijzondere SalesSalsa aanpak in de praktijk te bewijzen. Motto: als je blijft doen wat je altijd gedaan hebt, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. Resultaat begint met de durf om te veranderen!

Abeltje de Lang
Abe
ltje van Vliet (1980) Creatieve spin in het web op het gebied van marketing & sales sinds 2002. Na de opleiding Leisure Management startte zij als beursmanager bij het WTC Expo. Na succesvolle publieks- en vakbeurzen zoals Huis & Tuin, Hobby, 50+ beurs en de Landbouwwerktuigenbeurs maakte Abeltje in 2007 de overstap naar de Evenementenbranche. Bij MBN Producties organiseerde en produceerde zij mede verschillende theatershows, grote concerten (in Ahoy, Heineken Music Hall, Sportpaleis Antwerpen en Fryske Music Night in Leeuwarden) en het breed opgezette Glemmer Beach Festival. Commercieel denken en ‘verkopen’ zijn, in combinatie met creatieve marketingactiviteiten, haar core business en sinds 2013 is zij de ‘vrouwelijke touch’ van SalesSalsa. Naast de activiteiten voor SalesSalsa werkt zij nog als marketeer bij Homburg Holland. Abeltje haar ‘gouden tip’: “Met de juiste kennis en enthousiasme je eigen product vertegenwoordigen, vormen de basis voor succesvolle verkoop. SalesSalsa brengt de ondernemer een pittige mix met inspiratie, verrassende inzichten en gegarandeerd (nieuwe) energie om de omzet te vergroten!”

Samenwerken met SalesSalsa?

Maak een afspraak!
© 2018 SalesSalsa. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer - Privacy