Klantbeleving – Het spel met de klant !

 Neemt u nog genoegen met een 7?

Emotionele klantbeleving: klanten binden, boeien en behouden.

Klanten, cliënten, patiënten, reizigers, gebruikers, bezoekers. Verschillende benamingen van groepen mensen die u met uw organisatie van dienst wilt zijn. En doorgaans gaat dat prima. Immers, de tevredenheid schommelt al jaren rond de 7 en het aantal klachten valt ook wel mee.

Het slechte nieuws
Om als organisatie in de beleving van de klant echt het verschil te maken, is een tevreden klant niet voldoende. Een rapportcijfers van een 7 staat in feite voor onverschilligheid en maakt uw organisatie uitwisselbaar voor elke concurrent die voorbij komt. Om echt onderscheidend te zijn is goed (een 7) niet goed genoeg meer.

Het goede nieuws
Tijdens het eerste deel van de workshop “Klantbeleving – Het spel met de Klant” krijgt u inzicht in de reizen die klanten maken door organisaties. Aan de hand van talrijke voorbeelden en filmpjes uit zeer verschillende branches gaat u ontdekken hoe klanten het contact met organisaties beleven én ervaren. U gaat herkennen hoe belangrijk de momenten van de waarheid zijn.

In deel twee krijgt u concrete handreikingen hoe u samen met uw medewerkers het verschil kunt maken. Hoe u uw klanten kunt verrassen op de momenten die zij belangrijk vinden. Zo worden tevreden klanten ook loyale klanten. Loyale klanten die op hun beurt nieuwe klanten aanbrengen.

Na afloop van de workshop ontvangt u een handig boekje met ideeën, tips en suggesties en kunt u onder het genot van een hapje en een drankje nog even napraten.

Informatie
Workshop: het spel met de klant
Datum : donderdag 30 oktober 2014
Tijd : 13.30 tot 17.00 uur (inloop vanaf 13.00 uur)
Locatie: Abe Lenstra Stadion, Heerenveen, Ingang B, Skybox Feenstra
Kosten : u bent op onze uitnodiging.

Journey

Samenwerken met SalesSalsa?

Maak een afspraak!
© 2018 SalesSalsa. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer - Privacy